Fast Bakery’de Franchise Yolculuğuna Başlamak İster misiniz?
Franchise Yol Haritamız ;
Lokasyon Belirleme ve Fizibilite Çalışması
İşletmecimizin belirlediği veya marka tarafından önerilen lokasyon; il, ilçe, semt nüfus yoğunluğuna, yürüyen kişi yoğunluğuna, çalışan kişi yoğunluğuna, genç nüfus yoğunluğuna göre analiz edilerek uzmanlarımız tarafından değerlendirilir. Lokasyonun fiziki ve ticari koşullarının denetimi şirketimizin yetkilileri tarafından yapılır, şube açma onayı ise Fast Bakery Franchising Müdürü tarafından verilir. Bu onayın verilebilmesi için şube lokasyonunun fiziki şartları esas alınır. Özellikle merdivenle çıkılan mağazadan ziyade direkt caddeden girişi olan, en az 100 m² kapalı alana sahip, cephe genişliği minimum 6 m olan mağazalar projemiz için uygun kriterleri yansıtır. Şube seçiminin ardından yatırımın geri dönüşünü detaylandıran fizibilite raporu hazırlanır.
Sözleşme Süreci
Franchise sözleşmesi 10 yıllık süre için imzalanır. Sözleşme ile bağımsız işletmeci, belli bir marka değeri kazanmış ürün veya hizmetten yararlanma hakkını ve bundan doğan yükümlülükleri devralır.
Proje Hazırlama ve Yatırım Maliyetlerinin Çıkarılması
Mimar ve Operasyon Ekibimizin değerlendirmelerini göz önünde bulundurarak projeye özel yatırım maliyeti çıkarır ve yatırımcıya sunarız. Şube için kullanılacak tüm ekipman yatırımından Fast Bakery sorumludur. Sözleşme sonrası franchising ağımıza dahil olan tüm işletmecilerimize; tadilat projelerinden inşaat işlerine, dekorasyondan mimariye kadar tüm iş süreçlerinde destek veririz.
Kurulum süreci
Doğru lokasyonun kiralanıp, inşaat sürecinin tamamlanmasının ardından kurulum ekibimiz şubenin ihtiyacı olan tüm ekipmanları 2 veya 3 iş günü içinde teslim eder.
Açılış Süreci
Açılış operasyonunda ana firma desteği sağlanır. Şube açılışı ve açılış sonrası ilk 5-6 gün boyunca sistemin işletimi, Fast Bakery Eğitim Ekibi ve işletmeci tarafından birlikte yapılır. Şube kendi ekibiyle işletilebilir kanaati sonrası proje yatırımcıya teslim edilir.
Açılış Sonrası Süreç
Yeni açılan her şube franchise ekibimiz tarafından belirli periyotlarla denetlenir, görülen eksiklikler yatırımcıya rapor edilir. Denetimler doğrultusunda maliyeti düşürme, kalite standartlarını koruma, müşteri güvenini ve sadakatini artırma konularında performans iyileştirme önerileri sunulur.